fredag 12 augusti 2011

varför varför varför :*((((((((

finner inga ord hur arg, ledsen, besviken och allt jag är!
är så jäkla arg så jag gråter, är ledsen över allt som hänt under senaste tiden. kan inte fejka mitt leende längre! är en glad och sprallig tjej så varför ska en person göra så halva mitt liv förstörs! fattar inte poängen med det. bara idiotisk. vill aldrig mer se dig igen, du har förstört halva mitt liv nu! tack ska du ha! vet att du läser det här säkert och gör det du, jag bryr mig inte, säger bara vad jag tycker och jag ska ta det med dig sen kan ja lova!!
fast det ska bli sååååå jäkla skönt att slippa dig nu!
ska klara det här, vill inte visa mig svag, ska egentligen vara glad för att jag slipper dig kärring jävel!!
ska visa att jag kan vara stark utan er! behöver inte er eftersom ni bara förstör för mig!
kan inte skriva mer mår så dåligt!
hejdå </3
EN SAK HAR JAG LÄRT MIG NU! JAG SKA FUCK HELLER VISA MIG SVAG BARA FÖR ER!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)