tisdag 30 augusti 2011

mys kväll för mig själv!

hej hej!
ligger i sängen och pluggar lite matte och engelska. skolan idag va helt okej faktiskt! hade skolfoto, blev fuuuul som faaaaaan! haha ussssch! va hos kuratorn i 45 min vi fikade med kaka och varm oboy! såå jäkla skönt att prata av sig med nån som verkligen förstår en! så nu känns det genast bättre.
ska prata med henne nu lite emellanåt i skolan, ganska skönt faktiskt.
i morgon efter skolan ska jag typ till täby med olivia, gustaf och oskar tror jag och typ nån mer, kommer nog bli kul! då får jag träffa gustaf eftersom vi inte träffades idag :)!
men nu ska jag försöka att plugga klart och sen ska jag bara mysa med te och datan
hörs senare
pusssssss <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)