lördag 27 augusti 2011

6-0 till osssss!! :)

hej hej!
hemma från innebandyn nu, hade två matcher idag, första matchen blev det 2-2 och andra 6-0 till oss, gjorde ett mål hihi :D
helt slut och trött nu, ska upp typ halvv nio i morgon för måste åka med christer och brorsorna och kolla på deeras match för annars hinner jag inte till min samling som är klockan tre. match klockan fyra naajjjs!
sen på kvällen ska jag vara med lite folk eller kanske bara g. får se hur det blir i morgon kväll!
ska shoppa nån dag också, har bestämt mig att jag ska köpa converse!! tycker det är as fult egentligen på mig, men många säger att jag passar i det så jag ska nog köpa de då! för vet inte vad jag ska ha för skor annars. ska handla en ny halsduk också den nya som kommit på gina tricot :)
ska försöka att bli bättre på att blogga men jag är inte hemma alls mycket och jag hinner inte mobilblogga typ heller :/ ska försöka att bli bättre!
nu ska jag kolla facebook och snart sova
puss <3
bild från vintras! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)