torsdag 18 augusti 2011

har inte kunnat blogga idag för att....

blogspot har varit helt knaaaas! gick inte att blogga,
idag var jag på ung 08 med en massa kompisar men det söööög verkligen så jag, olivia, emil, simon och gustaf gick till någon keps affär dom skulle kolla på kepsar sen åkte vi hem, jag åt sen kom olivia till mig och vi gick ner till centrum och mötte emil, gustaf och sofia där, sen åkte vi hem till gustaf och kollade på paranormal activity (stavning?) jätte läskig, när filmen va slut så gick jag och emil och lämnade av sofia sen hade vi fyra min på oss till tåget så vi kutade verkligen hela vägen och de är en bra bit! tar typ en kvart tjugo min att gå!! vi blev riktigt stolta . kom hem halv tolv typ och nu ligger jag och chattar men ska snart sova!
ska hem till sofia i morgon bitti sen på kvällen ska vi vara med folk igen naaaaaajs! :))
godnatt <3
gammal bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)