fredag 12 augusti 2011

DU FÖRSTÖR MITT LIV DIN SUBBA!!!!!

hej hej!
är hemma från faster nu, sitter och äter och chattar lite :) är så sjukt jävla sur också ! så idag blir det bara ta det lugnt förutom när bästa mamma kommer hem så ska vi till hästen och fixa lite eftersom jossan inte är hemma tydligen :) kanske ska ut med kompisar ikväll också men får se om jag orkar kanske bara ska vara hemma med familjen i stället och ha de mys :)

är så jävla sur på dig försvinn ur mitt liiiiiiv jävla äckel kärring!! du säger att jag är falsk och allt vad fan är du själv då kärring jävel! har alltid varit så jävla snäll och ställt upp tilll 100 % hela jävla tiden men får mkt skit tillbaka! orkar inte med dig, tack och hej för dig, du förstör mitt liv och min relation med ***** ! ska fan ta och snacka med dig det här är fuck inte okej att du går och snackar skit om mig till min ****** när jag hör, du tror inte att jag hör men jag hörde det där fuck diiiig!!!! cp kärring


sorry för utbrottet men var tvungen att skriva av mig lite! nu ska jag ta chatta vidare så vi hörs lite senare
puss <3
vill att innebandyn ska dra igång så fort som möjligt nuuu!!! saknar att speeeela <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)