fredag 12 augusti 2011


DU
Namn? Jennifer Jansson
Hur gammal? 15 
Hur lång? Ca 1.56 
Hårfärg? blond 
Storlek i kläder? oj typ xs, s, 34, 36 typ 
Hår längd? till brösten typ lite längre kanske :) 
Ögonfärg? Blå gröna 
Storlek på fötterna? 36, 37 
Vältränad eller inte? normal tror jag 
Långa naglar? ibland beror på om det är mycket innebandy eller inte 

Familj
Både mamma o pappa vid liv? ja 
bor dom ihop? nej.
Gifta? dom va 
Syskon? aa
bror? ja 
Syster? ja 
Dom bor hemma? yess 
Kontakt med alla? ja 
Skäms du för dina föräldrar? ibland ibland inte, 

10 saker ja önskar mig just nu
1. att vinna massa pengar 
2. shoppa 
3. äta kina mat :P 
4. få träffa kompisar jag inte träffar ofta 
5. ha en kille 
6. att sommaren ska börja om igen 
7. att jag precis gått ut skolan 
8. att jag har en bättre relation med pappa och dom 
9. att jag får en ny säng ;) 
10. kommer nog inte på nått mer just nu heheh...
Senaste du?
lyssnde du på? nrj på radion 
Kollade på? datan :P 
pratade med? jesper (bror)
sms:e med? sooofffiiia :)) 
Ringde? mammi 
Msn:e med? ingen aning är knappt inne där 
Åt? vindruvor 
Drack? oboy 
Skrev något? nyss bloggar ju nu 
Var arg på? hahah heeeeeemlis!!! 
Gjorde nått dumt? haha idag!
Pussade någon? idag 
Bytte kläder? idag 
Grät? ingen aning länge sen 
Slog någon? jag slåss inte ;) 
sov? inatt 
städade? typ fyra dagar sen 
Är du?
snål? Nej
Glad? nepp
ledsen? nej
arg? JAAAAA!!!!!
gullig? kanske?
snäll? aa när jag vill vara snäll och har lust 
fjortis? tycker inte jag att jag är fråga dom andra.
emo? hahah aldrig!
choklad sugen? nej 
spring sugen? jaa faktiskt vill springa av mig min ilska just nu 
bra på någonting? är jag väll 
rök sugen? usch absolut inte i am a good girl :)) 
alkohols sugen? nee usch 
teknisk? hahah absolut inte 
löjlig? ibland, man kan ju inte alltid vara seriös 
cool? hhaah nee 
trött? ja lite 
galen? ibland kanske 
plugg häst? haha nee!
sattsare? på vissa saker 
smart? jaaa såååklart jag är!! hahaha 
idiot? ne
rolig? vissa säger det men vet inte 
en bra kompis? vet inte tror det :) 
utseende fixerad? aa 
tönt? haha ibland kanske 
Skulle du våga?
klipphoppa?jarå 
bryta ett finger för pengar? aldrig 
vara ensam en natt? ja men helst inte 
träffa någon du inte känner? ja 
bråka med en äldre? ja 
äta en mask? nej 
Sattsa en massa pengar på en häst? ALDRIG
kasta din nyaste mobil i marken?nej varför skulle jag ?
bränna ner ett hus? nej!!
stå upp för någon du hatar? nja 
Ja, Nej?
Brytit armen? nej
haft sönder någon annans saker? japp har jag säkert 
är alltid dig själv? ne 
Kan du spela gitarr? nej jag suger på det 
har du pojkvän?nej :/ 
klara dig utan musik en dag? nej 
självmordsbenägen?nej 
hatat ditt liv? ibland 
gjort nått du ångrar starkt? ja 
har du varit vaken 2 dygn? nej tror inte dte 
varit tyst en hel dag? haha nej 
tagit en fjortisbild? jarrrå 
Skojat med någon om nått taskigt? har jag säkert gjort 
vart beroende av att gå ner i vikt? neeeeej!
10 menningar som beskriver dig
1. glad 
2. innebandy gaaalen 
3. hatar att vara sjuk 
4. hatar skolan 
5. smsar myckt 
6. sprallig tjej 
7. älskar att vara ledig 
8. älskar kläääder 
9. älskar att shoppa 
10. sminkar mig nästan alltid till skolan 
5 snabba
sola/åka snowboard: sooola
mobil/tv: mobil
film/radio: radiooo
fylla år/julafton: julafton
Glass/kex choklad: GLASS
20 Sanningar
1. Jag har jätte tråkigt
2. jag vill åka till new york 
3. jag älskar mina syskon 
4. Jag älskar min mamma mest av allt typ! ställer alltid upp för mig hela tiden 
5. jag har världens bästa vänner
6. jag gillar att vara ensam hemma iblad 
7. jag vill ha kille 
8. jag älskar att fixa mig 
9. jag tycker falska personer kan dööö!
10. 
11. INNEBANDY ÄR MITT LIV typ 
12. jag älskar att spela bandy på gatan med storebrorsorna :)))) 
13. jag ställer ganska höga krav på mig själv när det gäller innebandyn 
14. jag älskar kläder 
15. jag gillar inte att plugga!
16. jag HATAR att läsa -.-
17. jag vill bli innebandy proffs 
18. jag är blond 
19. jag skrattar alltid i skolan :P  
20. allt här är 100 % sanning

hahah har så himla tråkigt som ni kanske märker! 
heeiiidå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)