söndag 14 augusti 2011

sjuuuukt najs kväll!

hej hej!
kvällen iidag var gryyym! och även hela dagen såklart :)
åkte till stan vid tjugo i tolv i morse var där ett tag och fikade och shoppade med jennifer mys! handlade massa örhängen och en tröja :) hihi älska att shoppa :)
när jag kom hem städade jag och bäddade rent i sängen och färgade mammas hår! sen ringde olivia så vi drog till centrum och sen gick vi till ip, dit kom en massa roliga folk men sen spöregnade det så alla drog till ormsta station var där träffade ännu mer människor sen drog jag, olivia, tess, markus, gustaf, emil och oskar hem till tess och satt där hemma och snackade, sen drog alla och nu är jag hemma :)
lyckad dag idag alltså :)
i morgon vet jag inte vad jag ska göra på dagen. ska iaf ha fys på kvällen najjs!
lägger in en bild på det jag köpte via mobilen sen! vet inte vrf bilderna blir så små och konstiga när man lägger in dom :S aja får duga
Godnatt <33
glaaaad tjej!
bild från förra sommaren typ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)