söndag 11 september 2011

SUUUUUPER NAJJS!

Heeeeiiisan!
stadslags träningen var hur kul som helst! kände inte en ända men jag kom in snabbt, såå himla najjs! och det bästa var att det faktiskt gick bra för mig! va inte ett dugg nervös! så hoppas bara att jag kommer vidare till nästa uttagning, kommer få reda på det nu i veckan om jag kom med till nästa eller inte. det är ungefär 100 spelare som ska bli 50 ungefär efter idag så hälften åker bort, de  är sjukt hård konkurrens. min grupp va as najs också, så himla snälla och härliga tjejer!
just nu sitter jag och pluggar so som en galning eftersom jag har prov i morgon! åå vad det kommer gå dåligt :((
chattar även med lite folk medans jag tar en paus från pluggandet, i morgon ska jag och elin gå ner till cafet i centrum och fråga om prao plats, har inte hittat nån annanstans och man ska ha fått prao plats nästa vecka för då ska lappen va inne! åå skiiit! har redan ring 21 stycken olika ställen om jag ska vara exakt! helt sjukt, har inte fått en ända plats, antingen har det varit fullt eller så kan man inte praoa en vecka utan dom vill ha en lång varig prao typ som en månad! aja hoppas att jag hittar nått.
ska strax gå och fika med socker kaka och tårta! muuuuuuums!
är helt slut i benen från träningen idag, så kommer nog somna tidigt.
men nu ska jag plugga
puss <33
Innebandy <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)