måndag 12 september 2011

då har man fixat prao klart :D

heiii!
hemma från skolan nu, hade so prov som sista lektion, gick nog åt helvete, heheheh! aja skitsamma. efter det gick jag och elin till centrum för att kolla om vi fick praoa på cafe biscotti, han va jätte trevlig men det fanns bara prao för en av mig och elin så vi tog inte det, men killen hjälpte oss och gick och fråga på resturangen brevid lilla valentina och vi fick praaaaaooo dääär :D wihooo! jag och elin kommer ha det bääääst!
juste när vi kom in på cafe biscotti satt elins mamma där så hon bjöd oss på fika, varm choklad med grädde och en kaka! muuumms!
är jätte speedad idag! lääängtar sjukt mycket till praon nu :))))))
idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, ska faktiskt inte plugga alls idag. skönt.
ska kolla på kläder på datan nu och kanske kan fixa ett collage, är inte så bra på sånt men får se
bloggar mer sen
puss <33
jag och Elin! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)