tisdag 6 september 2011

frååågor om mig!


Vem var du senast tillsammans med? är tillsammans med gustaf
Hur länge höll det mellan er och vad var anledningen till uppbrottet? -
Blir du lätt kär? njaa det vet jag inte, tror inte det!
Vem kysste du senast? Gustaf
Är du sån som visar kärlek offentligt (håller handen ute på stan osv.)? Ja, varför skämmas över den man älskar?
Hur gammal var du när du fick din första kyss? Ärligt? det va väll för typ 1 två år sen, håller inte koll.
Har du varit otrogen någon gång? Nej och jag kommer aldrig va de heller!!!
Vilken kärleksfilm tycker du är bäst? Vet inte riktigt, kollar typ aldrig på film
Hur många har du strulat med? (hånglat?) två stycken
Elakaste sättet att göra slut på? finns en del men sms är inte okej tycker jag!
Vad är det värsta en tjej/kille kan göra när det gäller kyssar? Dregla över hela ansiktet haha! (har inte hänt mig!)
Är dina föräldrar fortfarande tillsammans? nej
Är du romantisk? ingen aning, får väll hoppas det!
När gav du någon rosor senast? ingen aning faktisk.
Är du svartsjuk? vet inte beror på situationen.
Vad tänder du på? killar ;)
Har du hållt på med din kompis pojkvän/flickvän? vet inte tror nog inte det!
Vad faller du för utseendemässigt när det gäller killar/tjejer? klädstil, ansiktet, kroppen, ögonen!
Har du kysst någon i regnet? nej det har jaag inte, tror jag.
Umgås du med någon av dina ex? jaa!
Tar du ofta första steget? ingen aning
Har du upplevt kärlek vid första ögonkastet? njaa vet inte faktisk :o

Familj & Vänner
Vem av dina vänner står dig närmast? - sofia
Vem av dina vänner vet mest om dig ? - sofia tror jag
Finns de någon av dina vänner du saknar tiden med? - Saknar väldigt många en av dom är Kajsa<3
Vem av dina vänner har du roligast med? - Alla, har alltid kul med dom!
Vem i din familj står dig närmast? - Mamma
Vem i din familj vet mest om dig? - Mamma 

Alkohol & Tobak
Snusar du? - BIG NO
Om inte, har du testat? - Nej och det kommer jag aldrig göra heller!
Har du rökt vattenpipa? - nej
Tar du droger? - neej verkligen inte!
Om inte, har du testat ? - nej!!!!
Hur många doser snus går de åt för dig på en vecka ? - INGEN
Hur många paket cigaretter går det åt för dig på en vecka ? - RÖKER INTE!

Sex &Kärlek
Är du singel ? - nej
Heter din pojk/flickvän ? Gustaf
Om du är singel, hur länge har du varit de ? -
Om du inte är, hur länge har ni varit tillsammans ? en vecka och en dag! haha
Har du hittat den rätta ? - jarrå det tror jag nog!! :))
Tro du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja! Allt är möööjligt!
Tror du på ett föralltid? - nja de vet jag inte, men kan ju hoppas! 

Fritid & Hälsa
Hur många gånger motionerar du i veckan? - typ varannan dag eller mer och ibland kan det va mindre
Vilken sport håller du på med ? - INNEBANDY !!
Vad gör du helst på din fritid ? - Är med mina vänner och pojkvän!
Hur många gånger äter du skräp mat, som pizza, kina mat, sushi, kebab ? ingen aning men det är nog inte så ofta! 

Ljus & Lycka
När är du som gladast? när jag är med mina vänner och pojkvän! typ men de är en hel del som gör mig glad som tex shopping också!
När är du som lyckligast? När jag är med de jag älskar typ! 

har tagit paus från pluggandet nu, hade tråkigt så jag hittade den här! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)