onsdag 7 september 2011

har tappat glädjen av att spela ...

heiisan!
efter skolan va jag med sofia, elin och gustaf, vi va hemma hos elin, sen mötte vi oskar. vi gjorde inte så mycket, satt typ vid stationen ett tag. jaa sen skulle de till kyrkan och jag skulle hem och äta sen åka mot träningen. kom precis hem från träningen typ nu. den sög, har tappat glädjen av att spela helt seriöst! förut kkände jag : JAA JIPPI TRÄNING typ,  men nu känner jag att jag inte vill träna, vill bara stanna hemma typ, trååååkigt men sant, inte kul att allt man gör är fel på nått sätt... finns alltid nått att gnälla på tydligen. aja får se hur det blir med det, har ju stadslaget och så på söndag! :)
nu ska jag äta klart det sista sen ska jag dra mig mot duschen sen plugga och sova!
bloggar mer i morgon igen, är inte alls på humör, ni förstår nog vrf.
puss hej <33
lillebror! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)