måndag 5 september 2011

pluuuuugggga!!

heii heeeii!
skolan idag va tråååk, inga roliga lektioner alls! men kort dag idag, började med sovmorgon till tjugo i nio och så slutade vi halv tre, då gick jag och ellinor till centrum, satt och väntade på att gustaf och oskar skulle komma, va med dom sen skulle ellinor till sjukgymnasten så då gick vi andra mot tåget och bussen, så åkte vi alla hem. hann inte va så mycket för gustaf skulle på träning :(
i morgon har jag ääääntligen träääning igen! har inte tränat på en heeel vecka! är sjukt sugen nu, eftersom jag har min första stadslags träning nu i helgen!! wohooooo!
innan min träning i morgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffa folk men vi får se hur det blir!
nu ska jag försöka läsa lite so om ekonomi -.- -.- -.- -.- HATA SO!!  kan fan ingenting och vi har prov om en vecka fuuuck!
juste blev fan rädd igen idag, precis när jag kom hem berättade mamma att grannen mitt emot hade fått inbrott i helgen när dom va på landet :O åå vad rädd jag är igen, vet ju hur det äär själv att få inbrott eftersom vi hade det för några månader sen, men grannen hade kommit hem idag och de hann bara öppna dörren sen fick de gå ut igen för tjuvarna har förstört typ heeeeela huset med brand skum typ som man släcker brand med :S såå allt är typ förstört verkade det som när mamma hade pratat med grannarna.. så de måste sova borta nu. staaackars dom verkligen!
men nu måste jag verkligen plugga lite so om jag orkar
pussssssssaaaar <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)