torsdag 1 september 2011

Måste hitta prao plats :O

heeiiii!
kom på en sak! har bara tre veckor på mig att hitta prao plats :O shiiiit! kommer ju inte hitta nått, vet inte ens vart jag vill praoa!
sitter här hemma helt ensam som jag gjort hela dagen, mamma, mathias och jossan är i stallet och christer är ute och bowlar och äter med sitt jobb :) så skönt att va ensam ibland!
min lilla bebis data har blivit knaaas! men det kommer nog gå bort snart haha!
i morgon är det ÄNTLIGEN FREDAG igen! tjihoooo!
i helgen har jag ingen innebandy så då hinner jag va mycket med kompisarna och killen!
på lördag ska jag, sofia och gustaf och kanske nån mera in till stan! kommer bli as najs :)
men nu orkar jag inte blogga mer
ha så bra
puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)