måndag 23 januari 2012

problem med mig sälv: svar ja!

måste skriva av mig känner jag!
tycker de är sjukt löjligt att skriva att man är tjock och allt möjligt fast man kanske inte ens är det, men jag får panik när jag inte får eller kan träna, känns som jag bara går upp i vikt och blir allt större och större, jag tycker att jag håller på att bli tjock. det värsta som skulle kunna hända mig typ är att bli tjock! jag skulle seriöst ta livet av mig. vet inte vrf jag känner såhär men nånting är det. mår inte bra när jag prövar kläder eller nånting längre,önskar man bara kunde krypa under täcket och vila ett tag från allt och alla, det skulle va så mycket enklare om man kunde det... just nu hatar jag verkligen min kropp, vet inte vrf just nu jag har börjat göra de, men jag har gått upp så otroligt mycket och fått muskler från innebandyn, det är väll det som gör det.
 jag ogillar mitt liv, min kropp, mitt utseende, kärlek, jaa ALLT! fuck allt.
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)