fredag 27 januari 2012

:/

Det går inte en dag utan att jag tänker på er, jag saknar er otroligt och vill bara gosa med er! saknar även dig pappa! men efter allt som hänt är det så svårt att acceptera allt och låta det rinna iväg. Det här kommer ta sin tid att förlåta er för det ni gjort. ni förstår inte varför jag är så ledsen egentligen för ni har ingen jävla aning hur mycket det här har sårat mig...  ni har sårat mig för mycket och nu får ni acceptera att jag inte vill komma till er just nu även om jag vill så är det svårt,.jag kan gärna träffa just dig och småbarnen, men det finns en person som jag verkligen aldrig kommer att förlåta i nuläget och som jag aldrig vill se. kommer se dig nån gång men inte på ett bra tag. glömmer aldrig alla stunder mer er vi har gjort! vill att allt ska bli vanligt snart igen. som en vanlig familj som jag har haft tidigare. men allt kommer ALDRIG bli detsamma så känner jag just nu. jag försöker att gå vidare. folk säger att man måste försöka att glömma allt. men det går verkligen inte att bara glömma. allt finns i huvudet hela tiden vare sig man vill eller inte. Men jag håller på att gå vidare och acceptera att det blivit såhär nu. 
JAG SKA KÄMPA OCH GÅ VIDARE MED ALLT SOM ÄR BRA JUST NU MED DET JAG HAR! JAG SKA JAG SKA JAG SKA!!!!  
                                                                         </3
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)