tisdag 17 januari 2012

irriterad tjej uttrycker sig!

har en sjukt irrierande sak att säga som jag stööör mig sjukt på! måste skriva av mig om det här!
Jag blir så sjukt irriterad på folk eller tjejer som lägger ut bilder på sin MAGE, KROPP ELLER BRÖST!!!! asså alla dem här tuttbilderna för att få fler "likes" stöööööööör mig så sjuuuuuuuuukt damp mycket!
samma personer lägger ut hela tiden bara bilder där de trycker upp sina bröst till hakan eller trycker in magen för att se smal ut och lägga ut på blogg eller facebook! det är fan inte ens snyggt när brösten ser så upppuschade för alla vet sanningen : "lilla gumman du har inte så stora bröst det är för du tryckt upp dem!" asååååå gaah!
jaa de var bara det jag ville säga attjag tyckr det är sjukt onödigt med sånna bilder bara för att få uppmärksamhet av killar.
fuck er som håller på och lägger upp sånna HELA tiden!
MVH EN SJUKT IRRITERAD TJEJ SOM ÄR TRÖTT PÅ DEHÄR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)