söndag 10 juli 2011

snibbens camping

hej hej!
åkte bil i typ fem timmar, med stopp såklart. vi kom till camping platsen klockan 2 fixade allt sen blir klockan 4 sen blev det mcdonalds i härnösand. sen åkte vi hem och badade i sjön, var as mysigt.
vi ska stanna här i en natt till eller två sen åka vidare mot luleå. just nu bor vi på en jätte fin mysig camping precis vid sjön. as najjs. tre stjärnig. men den är mycket bättre än tre stjärnig.
har ju med mig datan och mitt internet. men mitt internet har ju typ ingen täckning så här långt upp i landet så den här campingen har grati internet man får låna så jag tog det i stället för mitt. och det funkar sådär :)
men nu ska jag fika med mamma, christer och mathias.
ha det bra så hörs vi bara mitt internet funkar som det ska.
bilder kommer senare, maaaassssssvis <3
pusssssssssssss<3
najjs med datan i bilen! ful bild men bjuuuuder<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)