måndag 25 juli 2011

lets burn

hej hej!
ikväll va jag hemma för första gången på hela sommarlovet typ haha det var faktiskt rätt sköönt :)
va ute och joggade lite på ip sen körde jag explosivitet pass, grryyyyymt jobbigt! kommer ha äckligt mycket träningsverk i morgon! satan i gatan. men sköönt att träna iaf. så man blir bättre :)
just nu sitter jag och kollar lite på fb, lyssnar på musik och smsar :) som vanligt på kvällarna typ.
i morgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, det får vi se!
ska stänga av datan om ett litet tag och vara inne på mobilen i stället hihihehehohohoh :)) älskar min mobil!
aja säger god natt nu då så hörs vi i morgon
natti <3<3
vill ha sooool så man kan sola och bli brun! hatar att det regnar ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)