lördag 30 juli 2011

the best thing i never had

hej hej!
gud vad jag är dålig på att blogga, men så äre när man har skojj på dagarna :)
idag har jag vart med min syster heeeeeela dagen. först åkte vi till kista och shoppade, sen hittade hon inte det hon ville där så hon fick för sig att vi skulle åka till stan ist, as krångligt, dom håller på att bygga om så man tar tunnelbanan och sen en massa byten typ, men vi hittade, tur det. vi va i stan ett tag i alla möjliga affärer. fick as ont i fötterna på slutet så vi drog hem kom hem vid halv sex åt middag och sen skulle jag spela fotbboll på ip men de blev inte av eftersom dom skulle lana -.- :P så har bara suttit hemma nu på kvällen suuuuper tråkigt!
i morgon kanske jag ska bada med mamma, christer och lillebror men får se om jag följer med dom ska typ åka klockan nio jämt och jag orkar inte stressa när det är sommarlov!
ha det bra allihopa så hörs vi!
bloggar kanske senare!
bara för dig alexander ;)





rullsand 2010

ful tjej men jag bjuuuuder!

vill spela innnnnnebandy nunununununu!!<3




Här har ni en massa bilder eftersom jag vart dålig på att blogga!!! :)) 
hoppas de duger 
pussss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)