lördag 18 juni 2011

hemma!

Hej!
kom nyss hem från bella! det var superkul! måste göras om. är cp trött eftersom ja inte kunde sova. alla somnade typ klockan 6 på morgonen och sen gick alla upp halv elva för ludde skulle åka hem så alla vi satt och åt frukost halv elva och alla var jätte pigga konstigt nog. så ikväll blir det tidig sänggång! är sjukt trött nu när jag kom hem. kunde knappt sova heller inatt för det var så jäkla varmt svettades som en gris plus att dom kletade tandkräm på hela mitt huvud! såå halva håret är jätte kletigt. måste verkligen duscha ikväll!
nu ska jag lyssna på musik och spela spel på datan hahaha ;) kul när man har tråkigt.
är ensam hemma just nu eftersom jossan är i stallet och mamma christer och mathias är på eskilstuna zoo tror jag att dom var, ville inte följa med dit i morse. men dom kommer nog hem snart
nej nu ska jag inte babbla mera. ska spela
puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)