torsdag 9 juni 2011

heheh

har varit hos polisen först med mamma sen åkte vi och köpte ny hårfärg yeeej, jag vill ha mörkare hår inte såhär blont som det blev, det blev platinablont typ med orangehårbotten blandat med mörk! kuuuul. så nu blire som jag hade innan jag färgade jätte ljust första gången! kommer nog bli bra. det blir nog mer guldigt! aja hoppas det blir bra nu annars blir jag arg! 
hoppade över träningen idag. kände att jag verkligen inte orkade! tränade igår så det räcker! 
ska fixa mig inför skolavslutningen idag också. eller ja noppa ögonbrynen duscha, raka benen och måla naglarna!
söta elin kommer hit klockan sju i morgon och fixar sig med mig weeeeeeey :D <3
nu mamma färga mitt hår 
puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)