måndag 6 juni 2011

:((((((((((((

hej igen!
vi har fått inbrott under helgen när vi var i falun! tråkigt men sant.
vi har blivit av med små saker och allt möjligt. mat tex och mammas smycken och jag har nog klarat mig bäst! tack gode gud för att morfar hade gömt min data taaaaaaaaack!
dom hade röjt i allas sängar förutom min. och i min säng låg min data!
och sen hade dom tagit alla mina silversmycken i mitt påskägg men dom hade glömt påskägget så jag har kvar allt mitt! förutom alla mina födelsedagspengar som dom hade tagit. konstiga tjuvar måste jag säga. dom har ju tagit två cyklar mat som tex cornflakes, rostbiff, te och allt. min syster hade kommit hem och så hade hon gått igenom huset och tyckt att det var konstigt för dörren var öppen. så hade hon ringt polisen och sprungit till grannen. sen åkte mamma och christer hem från falun i lördags. och nu är jaghemma och nu håller alla på att kolla vad vi har blivit av med! inte så kul. men jag har haft en underbar helg förutom det här som har hänt!
hoppas nu bara att vi får pengar för allt. och att försäkringskassan är snälla mot oss. nu kommer jag få vänta ett tag tills jag får min telefon men det gör inget.
nu är jag rädd för att vara ensam hemma och min syster också, så inatt låg jag inne hos mamma och christer och mathias på min madrass på golvet och det kommer jag att göra inatt med och några dagar till kanske. är så himla rädd ! vet inte varför för dom kommer ju inte komma tillbaka men jag är rädd och så är det.
nu ska jag hjälpa till hemma och ta bort svart som polisen har kletat på saker för att få fram fingeravtryck
hoppas ni har haft en underbar helg!
puss <3
en deppig tjej! :((((
varför just våran familj heeeeeeela tiden orkar inte!
kommer fan vara rädd för livet. att veta att dom har varit och rotat i exakt allt i hela huset. att dom har förföljt oss  och kollar när vi åkte bort det gör mig rädd. kan inte tänka på det här mera. vågar fan inte gå på toan. överdriver kanske lite med hur rädd jag är men det är faktiskt sant. ni får tycka jag är mesig för jag bryr mig helt faktiskt inte! punkt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)