söndag 22 maj 2011

sun is up

Heeeej alla läsare!
hoppas alla har haft en bra dag, min har varit sådär, kunde varit bättre. mår inte så bra idag tyvärr. är jätte förkyld! :// aja de går över nu ska vi inte vara så kinkiga (stavning?) ;)
sitter och målar naglarna och lyssnar på musik. har faktiskt kollat en timme på tv också, för ni som inte vet så kollar jag aldrig på tv! gillar faktiskt inte det! konstigt nog.
i morgon är det skola igen efter två veckors prao, längtar faktiskt inte, men det är bara 13 skoldagar kvar så det är sköööönt!
ska snart noppa ögonbrynen och plocka undan lite kläder från golvet och sen sova så kanske jag mår bättre i morgon. får se om jag är med på fysen i morgon och om jag får, christer vill att jag ska vila om jag är förkyld så jag inte är sjuk till falun som är inte den här veckan men nästa vecka lääääängtar :D
Nu ska jag fixa klart allt! ha en fortsatt bra söndag!
pusss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)