måndag 30 maj 2011

MINA BEN!!!!!

Hej hej!
fysen idag var sjuuuuuukt jobbig. vi körde bara ben. och dom seriöst skakar och det känns som mjölksyra i hela benen. kommer ha sjukt mycket träningsverk i morgon !
vill inte! gaaaaaah. vi ska också bada på kvarnis ju. kommer dö!
åå jag är så dum! vi har so/ svenska i morgon bitti och det projektet som vi gör där kan vi jobba hemma med. men jag glömde skriva upp mig på listan, så jag kan inte vara hemma annars hade jag fått börja klockan tio. men nu måste jag börja klockn åtta! heeelvete. aja hemma hade jag ändå inte fått nått gjort så det är bra att jag är i skolan så jag kan bli klar med det där projektet någon gång! :)
Har precis duschat, rakat benen och allt. och snart ska jag plugga lite no. sen sova!
ha de bra
puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)