fredag 13 maj 2011

Jävla blogspot!

Heeej!
idag är det min fördelsedag wihooo! har precis haft gäster och ätit tårta! hann inte att baka idag för mamma hade redan köpt tårta, får göra en på söndag tror jag i stället :)) har fått pengar och så idag har inte önskat mig så mkt saker förutom pengar. av mamma och christer får jag veta sen vad jag får för dem är inte klara än vad jag ska få. aja skitsamma. sen i  morgon kommer några till gäster så jag får presenter då med. sen ska jag få av pappas sida också.
åå skulle bloggat i morse och när jag kom hem från praoen men det fungerade inte för blogspot har krånglat hela dagen! suck -.- aja nu är jag tillbaka iaf!
tränade inte idag. hann inte efter som vi fick gäster och så. men ska träna i morgon i två timmar om det var i morgon vilket jag tror att det var! kul. måste ju börja använda min nya innebandy klubba så jag kan använda den i falun!
till födelsedagsmiddag blev det pizzerian men jag tog en hamburgertallrik.
nej nu tjatar min lillebror att jag ska spela spel. så ska fråga om mamma och christer vill spela jeopardy med mig och lillebror
ha en bra fredag kväll
puss och kram! :))
en glad tjej idag! femton år nu :))))) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)