söndag 19 februari 2012

Söndag !

hej hej!
 helgen har varit helt under bar, sov somsagt hos ellinor i fredags, va uppe sent och i lördags sov jag hos cicci, va jätte kul, blev Jätte seeeent så har inte sovit så mycket men det gör inget. är ganska pigg.
igår va jag och cicci först på china resturangen och åt sen åkte vi till täby och såg bio med killarna, sen till gården och sen hem till adam och kolla på skräckis. sen hem och soooooov. nu kom jag precis hem, har varit och SHOPPPAt i väsby med cicci sen drog vi till gården och va där och spela kort typ. sen schussa hon hem mig.
har precis bäddat rent i sängen, tvättat och nu ska jag gå och duscha sen rensa garderoben.
bilder på det jag shoppade kommer senare.
puss <3
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)