måndag 20 februari 2012

heeiiiiiiii!
vaknade idag och va på toppen humör och hur glad som helst haha!
gjorde nationella muntligt i svenska idag också, det gick faktiskt bra trodde det skulle vara så mycket värre men nej nej! :)
nu lagar jag mat eftersom mamma är sjuk så nu får jag bli husmodern ett tag! mamma verkar inte bli frisk på ett tag så. har precis tvättat och hängt tvätten också. ska plugga lite nu samtidigt som jag lagar mat.
sen ikväll blir det träning, ska träna måndag, tisdag den här veckan, efter som på onsdag så ska jag åka till salem och kollar när mina brorsor har viktig match. :)) eftersom dem vann i mot falun så är dem vidare till salem, aa inte det lättaste att förklara men men. jäklar vad jag skriver, så ointressant, aja aja aja heeeej då! :)
haha jättteee gammaaaaaaal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)