torsdag 1 december 2011

hittade inget annat att blogga om! hehe

Är du kär? Vet inte, kanske 
Är du en sportfåne? hihi jaa! :) 
Är du likgiltig? vad e det? :P
Är du röksugen? NEJ!
Är du rik? Näe det skulle jag nog inte säga!.
Är du fattig? Nee inte fattig 
Är du trött? Aa eller väldigt trött!
Är du shoppingsugen? Är ALLTID det! 
Är du töntig? haha beror väll på vem man frågar
Är du ressugen? JA
Är du skolsugen? Årets skämt eller? vem fan är det?
Är du irriterad? Nej :)
Är du festivalsugen? Nej inte direkt 
Är du alkholsugen? nej
Är du saknad av nån? det tror jag nog, eller jag vet de 
Smeknamn? jansson, jenna, jennis, jempa, jempisen, jennifer typ dem 
Bästa åldern? jag vet inte faktisk, tror den bästa är vid tjugo års åldern
Bästa tidningen? solo, frida, veckorevyn
Hur sminkar du dig? Mascara och ibland puder och foundation men väldigt sällan, brukar ibland ha kajal
Höstens accessoar? stor väska, halsduk typ 
Hur många timmar sov du inatt? räknar inte direkt , tillräckligt iaf, kanske lite lite 
Vilken film såg du senast? nån på skolbion (hämnden )
Vilken internetsida besökte du senast? facebook 
Vad sa du senast till vem? godnatt, till min syster 
Vem fick du senast sms från och vad stod det? aa:) <3, från sofia s
Vad gjorde du i förrgår? skola och sen träning.
Vad har du gjort idag? skolan, öppet hus om gymnasie och aa varit med kompisar
Vad ska du göra idag? sova är det som väntar just nu
Hur många msn-kontaktetr har du? ingen aning har inte räknat
Vilket land besökte du senast? kreta
Hur många snälla känner du? Oj, väldigt många
Vad såg du senast på tv? vet inte
Vad är det för märke på din dvd-spelare? haha ingen aning!
Senaste köp? lussebullar och cola 
Vad har du dåligt samvete för? för att jag inte svarar på pappas sms han skickar! 
Vad har du för skor? inga på mig just nu
Vad har du på dig nu? Pyjamas :)
Vilken musik har du lyssnat på idag? lyssnat på nrj 
Skulle du säga nej till sex idag? Nej, eller det beror ju på med vem, tar ju lixom bara inte någon
Är du vegitarian? Nepp .
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? ja!
Vad heter dina kusiner? victor och isac
Är du feminist? eeeeeeeehm vad e det nu igen?
Vad drack du senast? cola
Gillar du att laga mat? JAA!! :))
När sjöng du senast? Idag
Håller du det städat? ibland men oftast ja! har inte alltid tid att städa, händer så mycket annat nu 
Vad gör dig lycklig? Finns så mycket,  min familj & mina vänner och mycket mer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)