torsdag 29 december 2011

Äntligen hemmaaa!!! :))

wehåååå äntligen hemma, helt jävla slut! har spelat typ fem eller sex matcher, sjukt jobbigt! bänkade mig själv sista matchen och åkte hem ist för mådde piss :/ ikväll ska jag bara ta det lugnt framför datan och soooooova! har knappt sovit nått heller. blev ganska sent varje helg men vi tjejer hade det kul, eller iaf jag hade det roooligt :))
i dj 18 kom vi på delat plats trea , det va helt okej men i dj 20 gick det sämre, vet inte vart vi kom men vi mötte två elit serie lag som tog ut oss :( men men. vi kämpade på bra och va grymma! gick väldigt förvånansvärt bra för mig i helgen och ännu bättre gick det fför mina grymma bröder som tog hem GULDET i hj 18 GRYMT!! ni är så sjukt bra och jag är så stolt! hhihih
nu ska jag äta och pack upp alla saker.
ha det bra
pusss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)