torsdag 24 november 2011

FRÅGESTUNDEN AVSLUTAD!

här kommer svaren på frågorna :) 
har du en dold talang? nja det tror jag inte, inte vad jag kommer på iaf! 
har du något djur? nej, men min syster har en häst, har haft två kaniner och en katt men min låtsas pappa är allergisk.
vem är din bästis? jaduu kan man ha fler? det är sofia, olivia och Elin, har även många fler bra vänner.
är du oskuld? hehe jaaa!
favoritlåt? har vääldigt många lyssnar på ganska mycket men just nu är det nog collide- howie day
klädes affär? gillar många tex gina, newyorker, veromoda, salt, jc, hm mm. 
varför bloggar du? för jag tycker att det är skönt att skriva av mig :) 
Olivia är bäst eller hur? sjäääälvklart gumman!! <3
är du romantisk? hahah kan väll om jag vill, men vettefan, kan väll inte jag veta
godis? gillar allt, inte så jätte mycket för choklad, lakrits älskar jag 
vad ska du göra i helgen? i helgen ska jag på träningsläger med laget, en natt i ljusterö och träääna :) 
vad gör du om tio år´? Ingen aning, förmodligen ha en kille, bo med han och kanske ha barn och jobbar som frisör ;) 
vart skulle du vilja bo om du fick välja var som helst? I USA typ i en stor lyxvilla ;) 
håller du på med någon annan sport än innebandy? nej det gör jag inte, har ridit och spelat fotboll.
brukar du lana? nej det gör jag inte haha! gullig du är fredrika! 
vad är ditt favoritprogram? kollar ju inte på tv, tror dte är jersey shore, det är bra :)) 
favvomat? potatis gratäng, grillat kött och massa sallad, muuuummms! 
data eller mobil? moooobiiiil!! 
Aldrig mer spela innebandy eller raka av ditt hår? klart att raka av håret, det växer ju ut igen ;) 

det va alla frågor typ, fast det va många som hade frågat liknande saker så slog ihop dem till en fråga :) 


1 kommentar:

  1. hahahah frågan kom eftersom jag just den helgen satt och lana med mina kompisar för första gången ;) heheh <3

    SvaraRadera

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)