onsdag 16 november 2011

DAG 1 - 10 saker ni inte visste om mig

1. jag är sjukt beroende av shopping
2.funderar på att gå frisör linjen
3. jag har 6 halv syskon och ett riktigt
4. älskar småbarn
5. jag ÄLSKAR innebandy det är det bästa som finns
6. jag har aldrig haft ett seriöst förhållande
7. jag litar inte på någon till 100 %
8. jag mår dåligt av skolan med alla läxor och prov mm. äckligt mycket vi har!
9.Jag hatar folk som skryter!!
10. Jag har haft kyckling gult hår, HAHAHA!
(kom inte på nått annat!)

Om ni har några frågor är det bara att ställa så svarar jag :)

1 kommentar:

  1. Väldigt många som mår dåligt utav skolan( jag också) förstår inte att lärarna, rektorerna och alla politer inte gör något åt dom. dom säger jämt att man ska ta hälsan före skolan och självklart är ju det...men ändå klagar dom när man inte orkat gjort läxan..när man inte orkat komma till skolan pga. att det är någonting som inte står rätt till.
    varför är stress så vanligt hos ungdomar te.x?
    vi borde protestera! :)

    fin blogg btw. :)

    SvaraRadera

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)