söndag 2 oktober 2011

JAAAAA :D

Heiiii!
matchen mot kungsängen gick bra, ,vi vann med 3-1, hade så himla ont i benen så jag tyckte att det gick så himla dåligt för mig, typ led av smärta! har typ benhinneinflammation :(( men det går över, gör bara ont när man springer eller går för mycket. men de förvinner snart,måste bara göra lite övningar som min tränare gav mig.
efter matchen åkte jag hem till mormor och morfar igen, heeeeela söndagen har jag verkligen pluggat. blivit klart med so inlämningen som tog mig flera timmar, no inlämningen och svenska läxan är klar, engelska läxan är klar! fyyyfan vad jag är stolt över mig själv :))
i morgon bitti ska jag till sjukhuset och ta prover sen mot skolan, kommer typ till skolan vid lunch kanske så det blir en slapp dag.
men nu ska jag ta en glass och lägga mig i soffan och läsa mina tidningar jag fick idag av bästa mormor och morfar
ha en underbar söndagskväll
puss <3
stämmer bra in! uuuuusch för allt plugg, får bara en att må ännu sämre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)