onsdag 26 oktober 2011

besviken tjej! :(((

hejsan!
va hos doktorn i morse ju, inga roliga besked... kommer inte få träna tills värken i benen har gått över för då kommer det bli värre och det kan ta upp till ett halvår innan det blir  bra. så måste vila vila vila. suuuuger! stadslagsträningarna och allt måste jag vila från. fuck. hatar det här varför just jag heeela tiden med allt.kommer säkert att bli reserv nu på hemmaplan för jag kommer ju knappt hinna visa upp mig eller vad man säger. men christer ska prata med tränarna i stadslaget så får se. dem har ju förståelse. kan ju va frisk i benen redan efter två veckor men det återstår att se. är så jävla less på livet! är så ledsen för jag inte får träna. hoppas det läker snabbt måste göra lite övningar och ta ipren tabletter 3 gånger dagligen i två veckor. min mage kommer ju inte må så bra heller. aja bara att stå ut!
ska snart åka och kolla när brorsorna spelar match i jakobsberg eftersom jag inte får träna idag. :// :( :'((((
pusss <3
i don't feel good about anything anymore.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)