torsdag 31 mars 2011

Utvecklingsamtal är så jääävla drygt....

Heej!
hann inte blogga när jag kom hem från skolan. skulle till skolan och ha utvecklingsamtal -.- men det gick bra och jag har höjt mina betyg lite faktiskt :D Var nyss med mamma på apoteket och hämtade ut min systers medicin. ska strax äta sen ska jag förmodlingen till stallet med mamma. eftersom jossan inte får åka dit. så mamma och jag ska rida. om jag vågar, GALEN HÄST KAN JAG LOVA!!
har laddat ner gratis viruskydd i ett år nu också. tog en jääävla tid.
Juste  var ju på sjukhuset idag. JAG FÅR BÖRJA TRÄNA IGEN!!! lycklig tjej! :DDD
ögat mår jätte bra nu. Nu är lidandet slut på det där. ni får bild senare på mina ögon så får ni se skillnaden när dom hade i ett medel som gjorde pupillen större. jätte äckligt.
nu ska jag gå och äta sen till stallet i think. bloggar senare
puss <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)