onsdag 30 mars 2011

HELVETE!

Heej!!
nu är jag hemma hor mormor och morfar!
fick veta när dom kom och hämtade mig att min syster ligger på sjukhuset!! är jätte orolig. får veta senare vad som haar hänt, hoppas det inte är nått allvarligt. <3
Nu sitter jag och äter glass. ska strax plugga svenska. måste ju göra den där himla låten -.- fattar fortfarande inte hur man ska göra. aja jag gör mitt bästa.
Kommer att bli dålig uppdatering ikväll eftersom jag är hos mormor och  morfar, deras data är seeeeeg. har inte med min.
I morgon ska jag upp tidigt och fara till sjukhuset. fan vad ont det kommer att göra! vill inte. aja får stå ut det är förhoppningsvis sista gången jag ska dit med ögat.
bloggar när jag kommer hem till mamma och och jag hinner så gör jag det ikäll
Pusss <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)