tisdag 5 april 2011

under the coconut tree, you'll be chilling with me!!

Heeej!!
har hittat sköööönaste låten! ååå så jäkla bra haha!!
kommer juu droga sönder.
är så jäkla förkyld inte bra.vill verkligen inte bli sjuk nu när jag precis fått börja träna -.-
skolan i dag var inte så rolig. hände lite saker, eller hände och hände. va inte på så bra humör. har jätte svårt att få in so i huvudet. kan verkligen inte. fick ju ig på mitt prov. det är fuck heller likt mig att få det. så blev lite besviken men hade pluggat varje dag i en vecka innan provet men när jag fick provet kunde jag ingenting typ :S sjukt konstigt. aja så nu ska jag få mera hjälp i skolan. lite spec sådär :P
                                                      Sååå jäkla gryyyyyym låt :D :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men skriv inget elakt! :)